Zítra začíná MS v inline rychlobruslení - vrchol letošní sezóny! LIVE STREAM Z ITÁLIE

06.09.2012 20:29

Od soboty jsme s Matějem Pravdou v dějišti mistrovstcí světa a pilně trénujeme. Počasí nám sice bohužel moc nepřeje, ale to nikomu tady... Od zítřka už má však být hezky italsky a tak doufáme, že zahájení proběhne za teplého večera a nebudeme někde moknout:-). Dopoledne nás čeká poslední přípravný trénink a v sobotu už vypukne závodění. Matěje čeká časovka na 300 m a já mám v plánu vyřazovačku na 15 000 m. Pravděpodobně i na tuto trať budou rozjížďky a ne rovnou finále, protože je přihlášeno snad 52 států, přičemž z každé země mohou startovat dva závodníci. Asi to tak určitě nebude, ale v krajním případě by se tedy na start mohlo postavit přes sto závodníků:-). 

Na dnešním předposledním tréninku jsme testovali kolečka v rychlosti, abychom vybrali správnou tvrdost, která nám zaručí přesně to, co v závodš potřebujeme. U Matěje to je hlavně skvělý grip a jistota v zatáčce při sprintech, a tedy takřka nejměkčí možnost, tedy kombinace FIRM a XFIRM. Já na delší tratě obuju nejspíš komplet XFIRM, protože já potřebuju nejen dobrou přilnavost, ale i větší tvrdost a tím větší rychlost. Snad to budou tedy správná kolečka a dovolí nám podat nejlěpší výkony:-). Konzultoval jsem tuto volbu i s jinými bruslaři a nejspíš budou volit stejně, tak snad to je dobře:-)

Tak držte palce a od soboty sledujte závody a fanděte na tomto odkazu.