Začíná zimní příprava

01.11.2012 18:06

Tento týden mi po dvoutýdenní pauze začala příprava na příští sezonu. Od posledních závodů jsem si už dostatečně odpočinul a hlava už zase má chuť se zakousnout a tvrdě se připravovat:-). Tělo mi během tohoto prvního zahřívacího týdne ukázalo, že jsem toho během pauzy moc neztratil, takže můžu doufat, že letošní příprava začne o stupeň výš, než ta loňská. Věřím, že během zimy moje tělo zvládne natrénovat ještě na vyšší level, než na který jsem se dostal v této sezoně, a budu si tak moct stanovit nové a vyšší cíle. 

Vloni jsem se teprve seznamoval s novým tréninkovým plánem šitým přímo mně na míru a poprvé zaměřeným pouze na kolečkářskou sezonu. Proto mohu soudit, že letos už tělo bude vědět, co ho čeká, a že tedy půjde vše snáz. Samozřejmě počítám s tím, že zimní příprava bude tvrdá a bude bolet, jako ostatně každý rok. Ale snazší bude v tom směru, že jsem se zase trochu lépe naučil poslouchat své tělo a pomáhat mu zvládat těžké tréninky. Také doufám, že se letos k mé přípravě připojí někteří kluci z KSBM, kteří byli ješte vloni na takto tvrdou přípravu moc mladí a že bude při těchto tréninkách alespoň větší sranda. Jak jim, tak mně by takovéto trénování mělo pomoct, protože silná skupina vždy natrénuje víc, než jedinec sám:-).

Takže snad už jen aby všem vydrželo zdraví a chuť trénovat a můžete se na naší KSBM skupinu příští rok těšit v ještě lepší formě;-)