Po soustředění v Geisingenu zpět do školy a k domácímu tréninku

02.03.2013 18:34

Soustředění v Geisingenu jsem letos absolvoval s menšími obtížemi než vloni, takže jsem po návratu nepotřeboval nijak výrazně odpočívat a mohl se vrhnout do dalšího tréninku. Školní povinnosti jsou sice v tomto semestru trochu náročnější, ale když člověk ví, že to musí stihnout současně s tréninkama, tak to prostě nějak stihne;). 

Konečně i začíná přát počasí a dá se bruslit venku, takže jsem oprášil kolečka na ven, pořádně se nabalil a vyrazil nejprve do Běchovic včera a na Ladronku dneska:-). Občas se sice po zimě zase lidé trochu pletou, jak na stezce nečekají bruslaře, ale s trochou shovívavosti to šlo a zabruslil jsem si fajnově:-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sobotní slunečné ráno jsem ještě navíc využil k účasti na "Lívancovém běhu" - závod na 2 míle v Pražské Stromovce, kde závodníci po doběhu dostanou lívanec se skořicí a čaj;). Konkurence byla přímo stvořená pro mou výkonnost, takže jsem si vyzkoušel taktický boj i v běžečkém závodě. Konečné druhé místo s průměrnou rychlostí necelých 17km/h mě velmi mile překvapilo a hlavně jsem si závod fakt užil. Závod vyhrál Marek Chlupatý z Plzně, který mi utekl v posledních 300 metrech a vyhrál v čase 11:06.S bruslením to sice má společného jen to, že to bolí, ale i tak si myslím, že takovéto zpestření přípravy nikdy neškodí:-).