Plánování příští sezóny a trénink v Německu

08.11.2012 16:37

O víkendu 3. - 4. listopadu jsem se vydal za trenérem do Německa, abychom probrali plán příští sezóny. Zároveň s tím, jsem v Německu trochu potrénoval a s trenérem jsme pořešili, jak dělat přípravu ještě lépe, než doteď:-). Zároveň jsem při této cestě využil výhry ze závodů - zapůjčení auta Peugeot 508 SW na víkend, díky kterému byl nejen pobyt v Německu příjemný, ale i cestu jsem si užil. Už jsem několik různých aut řídil, ale s tímhle se nedalo žádné srovnávat:-). Aneb na závodech nemusí přece být jen finanční odměny, aby to stálo za to;). Snad se v budoucnu zapojí i další firmy do podpory in-line bruslení... Myslím, že náš sport má co nabídnout!

Ještě jednou díky organizátorům běchovického závodu za skvělou cenu! Díky patří také Peugeotu Domanský za angažování se v in-line bruslení a věnování této ceny!