ME 2014 - Geisingen

08.09.2014 12:50

Letošní mistrovsví Evropy bylo mé jubilejní 10. takže jsem měl vysoká očekávání. Nejen kvůli počtu, ale i z důvodu pohody v přípravě a velmi dobrému pocitu během dvou soustředění v červenci těsně před ME, kde jsem trénoval s nejlepšími bruslaři a na vytrvalostních trénincích jsem si zkoušel, co vydržím. Proto jsem se na mistrovství velmi těšil a věřil si na dobré výsledky.

Ty se bohužel tak úplně nedostavily, ačkoliv jsem jezdil takticky lépe, než na závodech v letošním roce. Něco tomu nakonec ale bohužel chybělo a v rozhodujících momentech závodů to chtělo něco jiného:-(. Nicméně umístění kolem 20. - 25. místa jsou sice trochu zklamáním, ale na druhou stranu musím zmínit, že takové rychlé závody, jako letos v Geisingenu, se ještě nikdy na světě nejely. Ve všech dlouhých závodech (i ve většině sprintů) padaly neoficiální světové rekordy a to ne o pár sekund, ale dokonce až o půl minuty na 10km! Takže trénink mohl být naplánovaný dobře a mohl jsem formu mít, ale na průměrnou rychlost na 10km přes 45 km/h, na to se musí trénovat zase jinak:-).

Odjížděl jsem tedy letos trochu zklamaný, závody ovšem byly velmi krásné a i když jsem si nezajel skvělý výsledek, tak na geisingenské ME budu vzpomínat velmi rád!