Embrach Indoor - první letošní závody

17.02.2013 22:19

Dnes jsme se s částí KSBM a účastníků soustředění v Geisingenu zůčastnili jednodenních závodů ve švýcarském Embrachu. Jedná se o otevřené mistrovství Švýcarska v indoor víceboji, ovšem bohužel účastníků se moc nesešlo. Oproti dřívějším letem opadl počet hlavně v dětských kategoriích a nepodařilo se nalákat ani závodníky z Francie, ani z Německa. Co je na vině se dá jen těžko soudit, protože rodinná pohodová atmosféra, pěkná závodní hala, nebo i hodnotné věcné ceny pro každého účastníka jsou zde každoročním pravidlem.

Za KSBM si medailové umístění odvaží více než polovina účastníků. Já jsem bohužel o medaili přišel nevydařenou pětistovkou, těsně před kterou jsem si přetrhl očko na brusli a musel jsem jet s nedotaženou pravou bruslí, což na 90 m okruhu bohužel zrovna při sprintu není úplně to pravé. Zbylé dvě tratě jsem ale zvládl na třetím místě a snažil jsem se alespoň občas zabojovat o nějakou pozici či body v závodě na 3000m bodovačce. 

Nicméně z mé strany jsem se závody spokojený, protože jsem si aleěpoň otestoval výkonnost se zahraniční konkurencí. A měřit se rovnou s loňským juniorským vicemistrem světa Liviem Wengerem a finalistou MS ve štafetě Ivesem Reistem, to člověku do budoucna také něco dá:-).

Na závěr jsme si jen tak mimo soutež dobrovolně zajeli jedno letmé kolo a diváci mohli vidět další zábavnou stránku bruslení. Nebyla to ovšem zábava jen pro diváky, ale hlavně pro nás bruslaře, kteří jsme si celý závodní den v maximální pohodě a uvolněnosti užívali a radovali se z indoor bruslení:-).

Pauzy mezi závody a i část rozvičování jsme prokládali vymýšlením nových triků a procvičováním těch známých triků se švihadly, protože nás všechny rope skipping nadchl. O to větší zážitek ze závodů jsme měli, když za námi přišla jedna švýcarská maminka, jestli bychom jí na chvíli švihadlo nepůjčili. V džínách a vestičce nám tam vyšvihla takovou rope-skippingovou sestavu, že jsme se nestačili divit:-). Prý se tomu dříve pár let věnovala, což tedy bylo také vidět. Nakonec nám předvedla několik nových cviků a vychytávek, takže máme v budoucnu opět co cvičit.

Nějaký čas snad najdeme i tento týden v Geisingenu, kde od zítřka začíná naše každoroční zimní soustředění. Všude kolem leží sníh, ale my si tu v pohodě můžeme vykračovat na suchou dráhu nejlepších parametrů - co víc si přát:-)) Takže hurá na kutě, ať mám na zítřejší tréninky dost sil.