A je to tady!

22.07.2012 21:38

Konečně je to tu. Veškerá dosavadní příprava směřovala k letošnímu mistrovství Evropy, které zítra začíná závodem na 300 m. Sice sprinty nejsou mojí silnou stránkou, ale i do tohoto závodu nastoupím, protože vzhledem k parametrům dráhy, které jsou podobné modřanské dráze, se na dráze v Szegedu cítím jako doma a jezdí se mi tu dobře:-). To vše ještě umocňuje pocit z koleček, která drží jako přiibitá. Powerslide sice plní facebook fotkami národních týmů na G13, ale když jsme sem dorazili, tak už většina týmů sháněla na vyzkoušení MPC Turbo. Včera jsme dokonce zažili "kulový blesk", když si nás v celém Szegedu našli v hotelu Portugalci, kteří nás prosili, jestli nemáme ještě nějaká TURBA s sebou. Tak jsme zaúkolovali půlku Prahy a sousedů a domluvili jsme dovoz zbylých koleček ješte do zahájení závodů. Nikdo holt nečekal, že zde CadoMotus nebude mít svůj stánek s kolečky a že si je zde už nenakoupí. No prostě totální boj o kolečka. Shánějí je Maďaři, Rakušani, Portugalci - prostě všichni uvěřili reklamní kampani Powerslidu na kolečka Matter a zatím to vypadá, že nejsou tak úplně spokojení. Uvidíme při závodech, jak to bude vypadat:-) Já sám, když jsem si na tréninku zkusil nějaká letmá kola s kombinaci RW Turbo XFIRM a FIRM, tak jsem nevěřil, jaký může být ještě rozdíl oproti běžným RoadWarům, které jsem měl na předchozích tréninkách. Takovou jistotu jsem v zatáčkách necítil už hodně dlouho. Potěšující také je, že jsme na tréninku dokázali jezdit kola srovnatelně rychle s bruslaři z Belgie, Holandska či Španělska. To je pro mě naprosto nový zážitek, protože doposud, když jsme přijeli kamkoliv na ME, tak jsme měli všude problém si zvyknout na dráhu a najít vhodnou stopu pro průjezd zatáčkou. Tady v Szegedu máme z dráhy pocit stejný jako na domácí dráze v Modřanech, takže se nemusíme nic přeučovat a nic nového vymýšlet. Doufejme tedy, že se nám tato "domácí" dráha vyvede i v závodech a zajedeme tu všichni co nejlepší výsledky.

Dnes bylo tedy mistrovství oficiálně zahájeno během ceremoniálu před zdejším Muzeem a zítra už bude vše pokračovat jen a jen v závodním duchu, tak držte palce! :-)