Tréninkový kemp v Geisingenu

16.02.2014 14:51

V pondělí 17. 2. brzo ráno odjíždíme opět s oddíle KSBM Praha na soustředění před sezonou do bruslařské Mekky - Geisingenu. Hala s krytou 200 m dráhou nám poskytne 8 tréninků ve skvělých podmínkách, na které se k nám přidá i můj kamarád a soupeř ze slovinska - Nejc Mavsar, takže i letos budeme mít soustředění s mezinárodní účastí. 

Na tréninky si mimo jiné beru také nová kolečka MPC Black Magic, která už jsem začal testovat v garážích a na stezce v Braníku a která teď projdou nejnáročnějším testem nejvyšších rychlostí a nejprudších zatáček:-). Spolu s novými kolečky jsem dostal na testování ještě letošní novinku korejské firmy Inlinebus - polokeramická ložiska zaběhnuté firmy. I tato ložiska už jsem na několik tréninků vzal a zatím se jeví velmi slibně. Dokonce jsem je testoval na korozi a nechal jsem je celý den v solném nálevu a kromě nezávadné oxidace povrchové vrstvy se ložiskám nic nestalo a točí se stále jako nová! Teď je prozkouším také v týdenním zatížení - s a bez mazání a v celkem špinícím prostředí geisingenské haly, odkud jsou ložiska vždy dost zaprášená.

Po soustředění dám do kupy report jak ohledně koleček, tak ložisek, tak se těšte na novinky!