Nové produkty na testování

25.07.2018 23:12

Dlouho jsem nic z bruslařského vybavení netestoval. Není to proto, že bych nechtěl nebo nemohl, ale proto, že jsem vždy chtěl dávat pouze pravdivé a spolehlivé informace z pohledu závodníka. Vzhledem k tomu, že se závodění už nevěnuji a přešel jsem plynule do práce trenéra, tak už nechci tvrdit, že jsou kolečka skvělá na závodění, ačkoliv jsem je v závodě nevyzkoušel. Nicméně spolu s trenérskou činností se váže i manažerská činnost na organizaci skvělého závodního týmu Czech Cadomotus Team. Mám na starost vše od organizace, shánění partnerů, propagace i trenérské činnosti, takže mám i nadále úzký kontakt s nejlepšími závodníky ČR, díky čemuž vám mohu nadále přinášet recenze z pohledů závodníků. Nebudu to tedy já, kdo produkty otestuje a zhodnotí, ale budou to kluci z reprezentace, kteří dokazují své kvality na evropské i světové úrovni, jichž jsem já ani dříve nedosáhl. Mají našlápnuto k dobrým výsledkům!

V červenci 2018 jsme se společně vydali na soustředění do Belgie, aby se kluci co nejlépe připravili na nadcházející mistrovství Evropy, kde chtějí bojovat o nejvyšší příčky. V rámci soustředění jsme natočili plno dobrých videí a také kluci testovali a hodnotili produkty, jejichž recenze Vám teď zprostředkuji.

 

Kdybyste měli nadále nějaké dotazy, neváhejte mě kontaktovat, rás Vám dotazy zodpovím.

Matěj Krupka