Recenze koleček MPC Black Magic závodníkem Matyášem Votrubou

06.05.2014 23:32

Recenze koleček Black Magic (tvrdost FIRM (83a))

V rámci testování jsem poprosil také další bruslaře, aby ohodnotili různé produkty z inline bruslení. Nemohu vše stíhat testovat sám a také ne každý produkt je pro mě vhodný, takže bych jeho vlastnosti nedokázal správně otestovat. Proto jsem požádal v tomto případě našeho juniorského závodníka Matyáše Votrubu (KSBM Praha) o zhodnocení koleček MPC Black Magic FIRM 100 mm. Následují tedy jeho slova o těchto kolečkách:

"Zakoupil jsem si kolečka Black Magic, od značky MPC, na kterých jsem odjel už několik závodů na různých povrchách a dráhách. Proto si myslím, že mohu již objektivně zhodnotit jejich vlastnosti a mou spokojenost s nimi.


Poprvé jsem kolečka vyzkoušel na halovém mistrovsví České republiky v Nymburce na parketách. Kolečka bych na tento povrch nedoporučoval, protože velmi klouzala a nemohl jsem se na ně vždy spolehnout.


Můj další závod byl na dráze v Geisingenu, kde jsem si zajel nové osobní rekordy a kolečka mi velmi dobře držela. Byl jsem tam s nimi velice spokojený.


Naposledy jsem je použil na závodech ve Francii – 3 Pistes. Zde se jezdilo ve třech městech na různých dráhách, kde na první z nich každý bojoval s klouzavou zatáčkou. I tady jsem byl velice spokojený. Tam kde to podkluzovalo ostatním, mě podržely. Bohužel jsem si kvůli zranění nemohl vyzkoušet maximální rychlost, ale během všech závodů jsem s nimi neměl jediný problém. 


Tato kolečka ve tvrdosti, kterou jsem měl (FIRM), bych doporučil všem na dráhové nebo silniční závody, kde se může vyskytnout ostrá zatáčka, ve které potřebujete, aby kolečka neuklouzla. Jsem s nimi velice spokojený a jsem velmi rád, že jsem tato kolečka zakoupil."